Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İstanbul'dan Niğde'ye giderken yol üzerinde mola vermek için durduk. Gerçekten çok sakin ve huzurlu bir atmosferi var. Kahvaltı için 4 kişilik 1200 tl ödedik. Oldukça hesaplıydı. Hizmet ve çeşitler oldukça güzeldi. Güvenle tercih edebilirsiniz.
Boluya gezmeye gitmiştim Ankara ya dönüşte yemek yemek için uğradık çalışanları çok ilgiliydi onlara güvenerek yemek siparişi verdik hızı olsun yemek lezzeti zirvede zaten çok memnun kaldık ilgileri ve hizmetleri için çookkk teşekkür ederiz mutlulukla ayrıldık
Arasta bilindiği üzere aynı ürünü satan esnafın hizmet verdiği çarşı anlamına geliyor. Muhtemelen burada eskiden derici esnaf vardı. Yorumum restorandan ziyade içinde bulunduğu arasta binası içindir. Bina sanırım yeni restore edilmiş. Gerede merkezinde bulunan bina daha işlevsel kullanılabilirdi diye düşünüyorum.
Bolu'nun şefleri ve yemekleri meşhur diye bilinir. Biz de bir bakalım dedik. Tarihi bir bina ve hoş bir mekan seçtik. Fakat burada yöresel yemek hiç yok. Bence büyük eksiklik. Bolu'da yine hamburger yedik. Üzüldüm. Bunun dışında her şey çok iyi. Servis, çalışanlar, ortam, fiyat hepsi çok iyi.
Kahvaltımızda peynirler bozuk ve küflü geldi. Hepsini değiştireceğiz deyip aynı peynirleri bölüp getirdiler. Bıçağımla böldüğüm peynir bile duruyordu tabakta değiştirilmemişti. Değiştirdik diye getirilen tabağın fotoğrafı bu. Önceki daha da kötüydü.Kokular ekşiydi. Üstüne üstlük 45 dk civarında geldi kahvaltı.Hiç memnun kalmadık.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.