Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ulaşımı biraz zor ama görülmesi gereken bir yer fotoğraf çekmeyi seviyorsanız bir uğrayın bence
Bir kısmı sembolik olarak restore edilse güzel olur taşlar döküle döküle yapı dan pek birşey kalmamış
Köy yolunun hemen yanında bence yakınlarından gecerseniz mutlaka 5 dakika uğrayın. M.s 3.yüzyılda bölge halkına su getirilmesi amacı ile yapılmıştır.
Romalılar tarafından yapılan su kemerleri. Yıkılma tehlikesi bulunmaktadır. Bir an önce elden geçirilerek; koruma altına alınmalıdır. Tarihi Konuralp yerleşim yerine yakındır.
Su kemerleri oldukça hasar görmüş kemer altı toprakla doldurulmuş restore edilse iyi olurdu
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.