Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Lahmacunun lezzeti fena değil ama taş fırın kirli olmasından dolayı sanırım yanık toz/kül vs altında. Kilis tava çok yağlı ve ağır bir lezzet. Seveni vardır illaki ama bana hitap etmedi.
puani kesinlikle daha yuksek olmali, yedigim en iyi lahmacunlardan bir tanesi, sarimsakli antep lahmacununun tadi cok iyi, hamuru asla sisirmiyor, citir citir ve kepekli olusu da cok yakismis. elinize saglik, istanbulda canim lahmacun cektiginde yiyecegim tek yer. ayrica lahmacunlar da cok hizli geldi
Antep Kuzu Lahmacun’u denedim ve lahmacun konusunda şimdiye kadar yediğim en iyi yerlerden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Özellikle sarımsaklı lahmacunu inanılmaz lezzetliydi, kesinlikle tavsiye ederim. Porsiyonlar biraz küçük gelebilir ancak lezzeti o kadar başarılı ki bu benim için hiç sorun olmadı. Mekânın bulunduğu bölgede “Kuzu Lahmacun” adıyla çok fazla işletme olduğu için gitmeden önce konumu dikkatlice kontrol etmenizi öneririm. Doğru yeri bulduğunuzda pişman olmayacağınız bir deneyim sizi bekliyor. Lezzet, kalite ve tat açısından kesinlikle tekrar tercih edeceğim bir yer.
Antep usülü lahmacun güzeldi Hamuru gevrek içi güzel haIrlanmıştı. Fiyat güncellenmiş bu ilgiye bu fiyatı muhafaza etmeleri iyi ve esnafça. Ortam salaş ama ye kalk mekanına uygun. Kilis tava bize çok hitap etmedi belkide lahmacundan dolayı olabilir. Lahmacuna Lezzete Gidilir Tekrar gidilir Tavsiye edilir Afiyet olsun 😋
Daha önce niyetlenip saat 20.00 sıralarında gittiğimizde ‘ürün bitti’ yanıtıyla geri dönmüştük, bugün öğle yemeğinde şansımızı denedik. Menü Antep lahmacun (sarımsaklı), soğanlı lahmacun ve kilis tavadan ibaret. Biz lahmacunlardan tercih ettik. Lahmacunların her iki çeşidinde de lezzet olarak büyük bir problem yok ama bana göre bazı eksiklikler var: Hamur çok ince ve çok çıtır. Çok seveni olmasına rağmen bana göre bir lahmacunda olması gerekenden çok ince. İç harçta et çok yağsız seçilmiş ve fazla çekilmiş, hadi ince çekilmesi bi yana gerçekten çok yağsız bir etten yapılmış. Bu kadar yağsız bir harç bu kadar çıtır bir hamurla birleşince gerçekten ürünü yavan gösteriyor. Zaten ana hatlarıyla iki kısımdan oluşan bir yemekte iki kısımda da bu kadar ‘eksik’ hissedince maalesef keyif alamadım. Yemek dışındaki konularda mekan daha vahim durumda. ‘Salaş’ kelimesinin fazlasıyla hakkını veriyor diyebilirim. Fırının olduğu dükkanın yanında ayrı bir dükkana birkaç masa atarak ‘salon’ yapmışlar. Masalar, sandalyeler ve diğer tüm eşyalar toplama gibi bir araya getirilmiş. Servis elemanları mont, kapüşon, kep kombinleri, eller cepte veya telefonda salona ‘göz-kulak’ oluyorlar. Masalarda karton bardak içine doldurulmuş pul biber ve büyük boy ıslak mendil dışında bir şey yok. Lahmacunların yanında plastik tabak içinde soğan ve maydonoz geliyor, yanında plastik çatal ve tek kullanımlık tuz mevcut. Lahmacun: 200TL Ayran: 80TL
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.