Altıparmaklar Altındere Alabalık Turistik Tesisleri
Geri
Restoran

Altıparmaklar Altındere Alabalık Turistik Tesisleri

54400 Akyazı/Sakarya 4.4 (3211) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Altıparmaklar Altındere Alabalık Turistik Tesisleri 2
Altıparmaklar Altındere Alabalık Turistik Tesisleri 3
Altıparmaklar Altındere Alabalık Turistik Tesisleri 4
Altıparmaklar Altındere Alabalık Turistik Tesisleri 5
Osmanağa Mahallesi, Bıçkıdere Sk. no:63, 54400 Akyazı/Sakarya, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

A
Alanzo
2 hafta önce

Yıllardır gelip giderken uğradığımız tesis. Belli bir standartı her zaman koruyor. Ortam ve yeşillik menüdeki yemeklerden çok daha güzel. Kaşarlı alabalık favori.

K
Kutay Sezer
7 ay önce

Mekan güzel yeşillik içinde doğal ahşap yerleşim. Yolu rahat bir sıkıntı çekmeden ulaşabilirsiniz. Karışık ızgara ve saç tava tercih ettik. Köftesi kötü, et ve tavuk güzel pişmişti. Izgara tabağında bulgur pilavı var bence gerek yok o da kötüydü. Tabak oldukça doyurucu. Saç tava güzel porsiyonı oldukça yeterli. İkramlar, servis hızı, ilgi alaka gayet güzel. Sütlaç güzel, künefe hazır künefe ama güzeldi. Fiyatlar normal. Somon ızgara aklımda kaldı denemek için bir şans daha vericem. Ailecek ve arkadaşlarla gidilebilir yemek için tercih edilebilir bir mekan.

E
Ekrem Özdemir
2 ay önce

Buraya 35 yıldır ara ara geliyorum. Zamanla el değiştirdi. Hizmet güzel, doğa ile iç içe, mescid ve lavabosu var. Alabalık haricinde pek çok seçenek var. Yamaçta oturacak ekstra yerler var. Dere yanında kafa dinlemelik. Ailecek gelinebilecek bir yer. Fiyatlar eskiden bütçeye oranla daha uygundu. Çorba hariç, piyasaya göre pahalı kalmış. Belki de bu yüzden düşündüğüm kadar gelen yoktu

G
Gökhan GNKRS
bir ay önce

Güzel pişmiş ve lezzetliydi. Personel nazik ve ilgiliydi. Ama balıklar ufak, meze diye birşey eklenmiş yanına o ne yaa 😁 insanlar uzak yerlerden geliyor bu kadar geniş bir işletmenin görsellik dışında biraz da menüye özen göstermesi gerektiğini düşünüyorum. Balıklar açısından çok aç gelmemeniz gerektigini düşünüyorum.🎣 Ayrıca açık alan olabilir ama yemek yeme yerinde özellikle çocuklu ailelerin olduğu yerde sigara konusunda insanlar hassas olamıyor ama sizin buna dikkat etmenizi tavsiye ediyorum. Umarız düzelir 🤔🤔🐈‍⬛🐈‍⬛ Geç gelin ki baliklar biraz büyüsün 😂😂😂

S
Seher Çalışkan
2 ay önce

Atmosferi kesinlikle muazzam doğa ile iç içe. Kahvaltısı için senelerdir tercih ettiğimiz bir mekan. İlgi ve alaka için de bütün ekibine teşekkürler.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.