Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Güzel bir yer, ancak daha fazla ilgiye ihtiyaç duyuyor. Özellikle kumların dikenlerden arındırılması önemli; maalesef çıplak ayakla yürümek neredeyse imkânsız çünkü her yerde dikenler var. Denizin de temizlik ve bakım açısından daha fazla özen görmesi gerekiyor. Doğaya karşı daha duyarlı bir yaklaşım harika olurdu. Eğer ulaşımı kolaylaştıracak bir servis hattı veya toplu taşıma imkânı sağlanırsa, çok daha fazla kişi rahatça ulaşabilir.
Çok kötüydü beğenmedim solumuzda Osmangazi Köprüsü var Temiz değildi kumluk yere gidiyorum Sinekler var Yosun dolu beyaz Deniz anaları Vardı Tavsiye etmiyorum sanayi fabrika Yük gemileri dolu oda kirliydi su sap sarı içi gözükmüyor 5,6 yıl öncede öyleydi..
Öncelikle köprü manzarasının deniz keyfine keyif kattığını söylemeliyim. Denize gelirsek birkaç defa bu plajı tercih ettik. Birinde deniz yosunsuz, bir diğer ziyaretimizde yosunluydu. Bu biraz şans işi sanırsam. Fakat yosun sadece kıyıya vurmuştu. Onun harici atmosfer mükemmel. Deniz, kum, kamelyalar temiz. Tercih edilmeli.
Ücretsiz halk plajı. Hafta içi sakin saatlerde gittik, bizim dışımızda 2 3 aile vardı. Sahil çok temiz ve güzeldi, terliksiz gezdik çoğu zaman. Ancak kıyıda 1m genişlikteki yerde çamurlaşmış kum ve çok fazla sinek vardı. Bu problemin çözülmesi kesinlikle gerekli. Duş yeri ve kabinler gayet güzeldi. Ağaçlık gölge alan var. Az sayıda da olsa masalı banklar. Su berrak ve dalgasızdı. Biz çok beğendik.
Normalde güzel bir yer. Ama şansınıza göre deniz çok pis ve yosunlu olabilir. Rüzgar bazen çok pislik taşıyor. Belediye ekiplerinin temizleme adına bir çabası var ancak yetersiz kalıyor. Ateş yakmak yasak. Piknik yapmak için de ideal bir alan ağaçlık gölgeliği bol,hafta sonu fazlaca kalabalık.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.