Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Balıkesir'e her geldiğimizde ailemle bu plaja geliriz suyu gerçekten çok temiz belediyenin size sunduğu duş ve tuvalet imkanları var bunların en güzel yanında ücretsiz olması. Kesinlikle tavsiye ederim.
Burada tesis yok az ileride var ayrıca binalardan manzara görünmüyor
Özellikle hafta sonları çok kalabalık ve işletmelerin kamusal alanları işgali ile ilgili sorunlar burada da var. Bunun dışında denizi inanılmaz güzel, berrak, temiz ve soğuk.
Sahil biraz kalabalık ama denizi girmek için ideal biryer burası ve güre Akçay kısmı için biçilmiş kaftan şemsiyeniz de varsa saatlerce durulur👌🏼 denizi bazen dalgalı oluyor ama genel de böyle sakin ve soğuk 🥶❄️
Gerçekten güzel bir plaj deniz temiz mavi bayraklı Çakıl bir plaj denizin içi rahat kum ayakları rahatsız etmiyor keyfini çıkarabileceğiniz güzel bir sahil behram Kale’den dönüşte plajı görüp hemen arabayı sağa çekip girdik duşu da vardı belediyenin temiz sakin
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.