Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Aşırı pahalı. Yemekler buz gibi. Hayatında mutfağa girip yemek yapmamış olan ben YouTube dan video açarak yemek yapmaya çalışsam muhtemelen tadı en az bu kadar olur. Bu yorumu okuyan arkadaş benden sana tavsiye benzin al git kardeşim yemek falan sakın uğraşma
Opet kalitesiyle uzaktan yakından alakası olmayan bir yer, tuvaletler arızalı ve sabun bulunmuyor. Sabun için destek isteyince de söyleriz ama uzun sürer gibi bahaneler sürüp mağduriyetinizi hiç bir şekilde önemsemiyorlar. Bir dahaki geçişte kesinlikle uğramayacağımız bir yer
Merhaba iyi akşamlar biz az önce petrolden alar petrol’den benzin aldık iki kişi ödeme yaptı ama geri kalan para üstünü ödemesini geri iade etmediniz lütfen bu mesajı görünce bize dönüş yapabilir misiniz iyi akşamlar
Mercimek çorbası yanık kapalı ayran kokulu özensiz ve yetersiz hizmet var geliştirilmeli.
Durduğunuza değmeyecek insanları kazıklamak için açılan bir tesis. Kabadayı personel ile iletişim zor. Kaldıki fiyatlar ateş pahası bir bardak soğumuş ve bayat çay için 7 TL istediler, yan masada başkaı içmeden sordu 4 TL dediler. Utanç verici
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.