ALEYTA KAFE
Geri
Kafe

ALEYTA KAFE

Araba Yolu Sk. NO:66/1 4.8 (1228) ~30 dk
Kafe
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

ALEYTA KAFE 2
ALEYTA KAFE 3
ALEYTA KAFE 4
ALEYTA KAFE 5
Hüdavendigar, Araba Yolu Sk. NO:66/1, 16060 Osmangazi̇/Bursa
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

b
b ayhan
4 ay önce

31.01.2026 tarihinde kahvaltı için gittim yorum ve puanlara bakarak karar verdik açıkçası benim çok beklentim yoktu kahvaltı yapıp çıkarım diye düşündüm ancak içeri girer girmez bakkal konsepti ile karşılaşmam beni şok etti ilerledikçe Yeşilçam ilkokul önlük konsepti eski salon düzeni inanılmazdı kahvaltısı doyurucu ve yeterliydi herşey o kadar ince düşünülmüş ki çok mutlu oldum. Kesinlikle gidilmesi gereken bir yer sırf bunun için Bursa’ya girebilirsiniz

Y
Yunus Çıbuk
3 ay önce

Bu akşam ilk defa gittiğimiz,her köşesi her detayına hayran kaldığımız ve geç keşfettiğimiz için üzüldüğümüz bir işletme. İşletme sahibi ilgiliydi. Kahve,çay,çekirdek ve ikram ettikleri sobada közlenen patates güzeldi. Biz çok memnun kaldık ve sık gideceğiz gibi gözüküyor🙂

S
S. Nur Evci
6 ay önce

Arkadaşlarla iş çıkışı nereye gitsek diye düşünürken kendimizi Aleyta’da bulduk. Yediğimiz yemekten, tatlıdan içtiğimiz içeceklerden tutun da ortamına ve hem çalışanların hem işletme sahibinin samimiyetine kadar her şeye bayıldık. Saatlerce oturup keyiflice sohbet edip şen kahkahalar atmamızın rahatlığı tamamıyla evimizde hissettirilmenin sayesinde oldu. Favori mekan olarak eklendi listemize. Evinizde gibi hissetmek istiyorsanız, ettiğiniz sohbetten ekstra keyif almak istiyorsanız ve en önemlisi de içten samimiyeti görmek istiyorsanız yolunuz Aleyta’dan mutlaka geçmeli 😇 Aleyta cafe çalışanlarına ve işletme sahibine gösterdikleri ilgi, güleryüz ve samimiyetten dolayı sonsuz teşekkür 🌸

B
Buket Kurt
4 ay önce

Kapıdan çıkmadan telefona sarılıp hemen yorum yapmalıyım diye düşündüm o kadar güzel o kadar sıcak bir yer ki ilgileri alakalarına verilen puanlar yetmez iyiki gelmişiz çok teşekkür ederiz herşey için anneme doğum günü yaptık o kadar mutlu oldu ki eski yaşadığı tüm hatıraları tekrar anımsadı tekrar görüşmek üzere 🤍🤍🤍🤍🤍

3
333
6 ay önce

Akşam üstü gittik içerisi o kadar dolu dolu ve hoş ki geçmiş zamandan kalan eşyaları bir zamanlar izlediğimiz karakterleri herşeyi görmek zamanda bi yolculuk sanki çok güzel düşünülmüş meşhur gazozlardan denedik çok keyifli bir akşamdı arkadaşlar ile gidip sohbet edip çok keyifli dakikalar geçirebilirsiniz 🎐✨️🫠🤍💐

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.