Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Fırsat bu fırsat sitesinde önce gördüm sonra telefon açtım kuponum yok fakat buna rağmen menüyü alabilir miyim diye sordum onaylandıktan sonra misafirim ile birlikte gittim kişi başı menüde 2 tane zeytinyağlı olmasına rağmen Biz İki menü alacağımız için zeytinyağlı olması gerekirken 2 zeytinyağlı verebileceklerini diğerini ise ödemem gerektiğini söylediler ısrarla basa bas ilanı okumalarına rağmen direkler sonuçta zeytinyağlı aldım mili Başına 2 adet olarak doğrusu ile buydu neden diri diyorlar para alma hevesleri var bilemiyorum servisimizi Cengiz Bey dört dörtlük sundu manzara harika karşıda ispark'ın park yeri olması park sorunu yok balıklar lezzetliydi sunumda aynı şekilde memnun bir şekilde ayrıldık tavsiye ediyorum
İftar için tercih ettiğimiz mekândan çok memnun kaldık. Hem yemekler lezzetliydi hem de ortam çok huzurluydu. Özellikle garsonumuz Osman Bey’e ayrıca teşekkür etmek istiyorum. İlgisi, güler yüzü ve hızlı servisi gerçekten akşamımızı daha da güzel yaptı. Kesinlikle tekrar geleceğiz.
Olumsuz yorumlara aldanmayın. Gerçekten çok hoş bir mekan manzarasıyla büyülüyor. Ben eşimin doğum günü için akşam yemeğini bu mekanda yemeyi tercih ettim sakin bir saati tercih ettiğimiz için bir kaç gün öncesinden arayıp cam kenarını rezerve etmiştik hiçbir sorun yaşamadık. Mezeleri, salataları, balık yemeği vs. Her birşeyiyle muhteşem ötesi taze ve lezzetliydi. Servis oldukça hızlıydı çalışanlar samimiydi meyve tabağı ve kahve de ikram ettiler. Unutulmaz bir akşam yemeği oldu bizim için çok teşekkür ederiz. İyi ki varsınız :)
iftar için geldik her şey çok güzeldi köfte biraz daha lezzetli olabilirdi
Instagram reklamlarına aldanıp iftara geldik ama tam bir pişmanlık yaşadık. Cam kenarı rezervasyonumuza rağmen orta masaya alındık, oysa cam kenarındaki masalar tüm akşam boştu. Yemekler maalesef çok başarısızdı; çorbalar su gibi ve soğuk, kuzu şiş sertti. Tavuk pirzolanın bazı kısımları resmen çiğ kalmıştı. Reklamdaki 4 çeşit tatlı yerine sadece 2 çeşit (Kemalpaşa-İrmik) geldi, güllaç yoktu. Sınırsız çay denmesine rağmen yarım saat bekledik, 3 kez şeker istememize rağmen getiren olmadı. Masadaki bal bile kristalleşmiş ve kalitesizdi. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.