Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Deniz sezonu kapalı dönemde geldik, deniz dalgalıydı. Tesis yerli bölgeyi bilenler ve yol üzerinde dinlenme için gelenler tarafından bolca ziyaret ediliyor. Biz balık tutmak için gittik. Kapalı dönem olması sebebiyle baya bakımsız bir hali vardı. Hem deniz hem piknik amaçlı kullanışlı ve güzel bir tesis olmuş. Başı boş kalmaz, bakımsız bırakmazlar inşallah. Kullananlarında temiz kullanması gerekli her yerde olduğu gibi burası da poşetler ve şişeler ile dolmuş.
Deniz temiz değil(1 gün önce yağmur yağması bunu etkileyebilir) Deniz manzarasında mangal ve piknik yapabilirsiniz.Denize girmenizi tavsiye etmem.Otoparkı mevcut. Giriş ücretsiz.Wc ler temiz.Mangallık 3 adet barbekü var.Ekstra çeşmede bulunuyor.Sundurumlu masalarıda değerlendirebilirsiniz. Tüm bu bilgilerin bedeli olarak bir beğeni bir takip 😎🤝
Plaj çok kötü olmuş eskiden fena değildi ama şimdi hiç sevmedim her yerde taş var ayağınıza batıyor birde derinlik çok saçma ve dengesiz olmuş. (Üst tarafta bölge trafiğin piknik alanı gibi bir yer var orası çok güzel ama yüzmek için ben bir daha gelmem)
Atil birakilmis bir tesis. Kumu taşlı. Piknik ve manzara icin guzel ama onada dis kapisi kilitli içeriye esya tasima mesafesi uzak.
Her geçen yıl daha da güzelleşen ve kafa dinlemek için çok güzel bir tesis. Ayrıca Sn.Nuri Tekin başkanımıza sonsuz teşekkürler.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.