Akdağ Milli Parkı
Geri
Ulusal park

Akdağ Milli Parkı

Akdağ Tabiat Parkı 4.6 (1674) ~120 dk
Hiking Area
Turistik Yer
National Park
Park
Sports Activity Location
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Akdağ Milli Parkı 2
Akdağ Milli Parkı 3
Akdağ Milli Parkı 4
Akdağ Milli Parkı 5
Akdağ Tabiat Parkı, 03500 Çamoğlu/Sandıklı/Afyonkarahisar
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
ENVER İNAL
5 ay önce

Böyle bir yer varken Karadenize gitmeye gerek yok ailecek en güzel kısa ve uzun süreli kamp yapabileceğiniz eşsiz doğa güzelliği ile sizi etkileyen ve ayrıca çoçuklar için oyun alanlarının olması da ayrıca güzel. Yazı ayrı kışı ayrı yani kamp yapacak arkadaşlar buraya gelirken ona göre hareket etsin. Ve kış zamanı yol ve hava şartlarına göre orman işletme tedbir ve önlem amaçlı yolu kapatıyor ama haritada bildirilmiyor. Tedbirli ve kontrol ederek gitmek gerek. Bu bölgenin en ideal Tabiat Parkı ve alanı

Y
Yenal Maden
9 ay önce

17 Eylül Çarşamba günü Akdağ milli parkını ziyaret ettik. Tabiat ağaçları kuşları rengarenk çiçekleri ile mükemmel fakat ortak kullanım alanları tuvaletler kamelya çevreleri,beşikler çoğu kirli pis içki şişelerle dolu. İri köpekler var.Böyle mükemmel bir yerin daha bakımlı daha temiz olması gerekir. Yetkililere BUNGALOV EVLERİ KİRALAMAK istediğimizi söylediğimizde:" ruhsatlarda eksiklik var o yüzden kapalı."dediler. Halbuki 13 Eylül 14 Eylül'de Afyonkarahisar AK PARTİ KADIN KOLLARI hafta sonu Bungalov evlerde konaklamışlar inanmayanlar Google'dan arattırma yapabilir. Çok ayıp bir şey. Sonuç her şeye rağmen görülmeye değer.Otomobil giriş 180 tl.

M
Mesut
10 ay önce

Akdağ Tabiat Parkı, doğal güzellikleri ve ferahlatıcı manzarasıyla ziyaretçilere huzurlu bir ortam sunmaktadır. Temiz ve serin havası, özellikle yaz aylarında konaklama açısından oldukça elverişlidir. Biz de bölgede iki gece karavan konaklaması gerçekleştirdik ve genel anlamda tabiatın sunduğu dingin atmosferden memnun kaldık. Bölgeye ulaşım mesafesinin uzun olması nedeniyle ziyaretçilerin ihtiyaç duyabilecekleri eşyaları eksiksiz şekilde yanlarında getirmeleri önemlidir. Aksi hâlde, temel ihtiyaçların karşılanabilmesi için uzun bir yol kat edilmesi gerekmektedir. Giriş ücretleri araç türüne göre değişiklik göstermekte olup, bizim tecrübemize göre 180 TL ücret alınmıştır. Bununla birlikte, park içerisinde bazı olumsuzluklar da dikkat çekmektedir. Özellikle lavabo ve tuvaletlerin hijyen koşulları yetersizdir. Ayrıca gölde yüzme yasak olup, içme suyu imkânı ve mescidin bulunması olumlu yönler arasında sayılabilir. Bunun yanı sıra, bölgede seyyar bir baz istasyonu bulunmasına rağmen yalnızca Turkcell hattı gündüz saatlerinde etkin bir şekilde çekmekte, gece saatlerinde ise özellikle internet bağlantısında sorunlar yaşanmaktadır. Diğer operatörlerin ise çoğunlukla hizmet veremediği gözlemlenmiştir. Bu durum, iletişim açısından zaman zaman zorluklara neden olabilmektedir. Sonuç olarak, Akdağ Tabiat Parkı doğal güzellikleriyle görülmeye değer bir mekân olmakla birlikte, ziyaretçilere daha nitelikli bir deneyim sunulabilmesi için özellikle altyapı, hijyen ve iletişim imkânları konusunda iyileştirmelere ihtiyaç duyulmaktadır.

Y
Yaşar 88
7 ay önce

İlk defa gittik ailecek çok beğendik. Yorumlarda yolları bozuk denmiş tereddütlü gittik ama yolları gayet iyi durumda. Navigasyon bi yerden sonra farklı bi yola saptırıyor biz tabelaları talip ederek gittik iyiydi navigasyonun götürdüğü yolu kötü olabilir. Biz yanımızda su götürdük her yerinde çeşme varmış. Belli yerlerinde mangal serbest diğer yerlerinde yasak. Aslına bakılırsa gayet iyi dizayn edilmiş.Kamelyalar, yürüyüş yolları, çocuk parkları, mescidi, lavaboları mevcut. Etrafta öyle göze batan çöp ve pislikte görmedik ya millet olarak düzeliyoruz yada temizleniyor. Tuvaletler biraz daha bakımlı olabilir. Sıvı sabun ve temizlik yetersiz. Giriş ücreti 180 tl biraz çok geldi bana zaten giden kişiler uzun yol yaparak geliyor. Biraz daha uygun olabilirdi. Jandarma ve ormancılar devriye atıyor buda güzel birşey kendi haline terk edilmemiş ve orada bulunanlara güven veriyor. Manzara harika. Göleti çok güzel hava katmış zaten her yer ağaç ve yeşillik. İnsanın bakarken bile içi açılıyor. Daha güzel günlerde görmek dileğiyle.

G
G G
5 ay önce

Hava şartları nedeyiniyle çivril yolu tarafından çıkamadık sandıklı yolundan çıktık girişi kumla kapatmışlar ama bir tarafı açılmış oradan zar zor girdik aşırı rüzgarlı ama zevkli bir kamp yaptıktan sonra döndük bize de bu güzel manzara hatıra kaldı. Kışın giderseniz aşırı rüzgarlı olduğundan mangal için kesinlikle yanıcı madde bulundurun.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.