Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kamp alanı güzel deniz manzarasını gören tepeye çadır kurmak isterseniz tesise ve tuvaletlere oldukça uzak kalıyorsunuz. Gece orman içinden yürüyerek inmeniz gerekiyor ve ışıklandırma yok. Çok fazla köpek var yanınızdan ayrılmıyorlar. Kendi çadırımızla konaklama yaptık sadece lavabo kullandığımız bir yer için kişi başı 750 tl ödedik bence fiyatlar daha uygun olabilirdi. Bir çuval odun bir gece ancak yeterli oldu 450 tlidi.
Biz Kampçılık Kulübüyle kadınlar gününde gittik. 2 yıldır buradan yapılıyor ve oldukça güzeldi. Sahil çok yakın yürüyerek geçiliyor ve muazzam, tarihten dolayı denize giremedik ama döneminde kamp yaparken girebilirsiniz. Kamp dışında karavan tarzı küçük evler de var ama oralar kişilere mi ait kiralananiliyor mu emin değilim işletmeyle iletişime geçmek gerek. Kamp için gelenlere ortak tuvalet ve mutfak imkanı var. Buzdolabını kullanmadım ama mutfaktaki çeşmede bulaşık yıkadım sıcak su tuvalette ya da mutfakta yok, çoğu Kamp alanında böyle olduğundan alışkındım. Tuvaletlerde sabun ve peçete yoktu yine yaygın olarak alışık olduğumuz için hazırlıklı gitmiştik. Alan oldukça güzel priz kullanımı mevcut ormanlık alanlarda ışığın olduğu yerler var. Odun ve ateş yakma hizmetleri de var ücreti karşılığında. Yakında köfte ekmek gözleme gibi uygun fiyata hizmet veren bir yer de varmış işletmenin yanında ama ben deneyimlemedim. Köpekler var saldırgan değiller ama ayakkabı ve yemekleri alıp gittikleri oldu, bazıları sahipliydi bizim şansımıza denk geldiğini düşünüyorum.
Güzel bir yer fakat gece köpekler hiç uyutmadı gece gündüz havladılar ve koşturup durdular açıkçası köpekten korkmayan biri bile rahatsız olur. Tuvaletleri bakımsızdı çeşme kamp alanlarına biraz uzaktı ve heryerde aydınlatma yok ona göre bir yer bakmalısınız kamp yapmak için çünkü aşırı karanlık oluyor . Ama atmosferi güzeldi denize yakın fakat yolu biraz yokuş . Kişi başı 500 tl ücret aldılar . Bir daha tercih edeceğim yer yer değil :(
Güler yüzlü sahipleri ve çalışanları ile gerçekten çok keyif aldığım bir kamp geçirdim. Geri dönmek istemiyorum ama her hafta sonu kesinlikle gelip burada vakit geçireceğim aile ortamı olması çok ama çok iyi eşinizle sevgilinizle kesinlikle gelip gönül rahatlığıyla konaklayabilirsiniz
Bekleninlen deneyimi fazlasıyla sunan bir yer. Alanı epeyce geniş. Ortak alanları temiz. Kalabalık zamanlarda da alan olabildiğince fazla. Biz her zaman çok keyifli bir deneyim yaşıyoruz sayelerinde. Teşekkür ederiz her şey için.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.