Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yaz döneminde tesis açıldığı icin giriş ücretlidir fakat kış doneminde gezmeye giderseniz ücretsiz girip dolasabilir sahilde vakit geçirebilirsiniz.
Senelerdir gittiğim bir plajdir, İstanbula yakın ama Şilenin en sakin plaj diyebilirim, ikitane ozel plajının yanında halka açık büyük bir plaj var. Yanlız plajın doğal yapısından dolayı baya dalgalı, gelirken bunuda aklınızda bulundurun.
Pazar günü ağlayankayada denize girelim dediğimizde kalabalığı görünce korktuk doğrusu ama deniz çok temiz ve serinletici idi Tiryaki tarafından halka açık yerde denize girdik sandalye ve şemsiyelerimiz vardı ayrıca beach den girmek isterseniz şezlong ücreti ödemeniz gerek hertürlü yiyecek içecek de mevcut.
Çok esintili bir bölgeydi. Ama manzara çok güzeldi.
Manzarası olan güzel bir yer küçük bir koy ve kumsal var Bach ücretli olabilir şezlong ve şemsiye var ama kendiniz de getirebilir siniz hemen yakardı bakımsız bir piknik alanı var kamelya mevcut ama belediye bakmamış park olarak biraz kirli
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.