Kebap ve et yemeklerinin yanı sıra çorba ve salata seçenekleri bulunan, kahvaltı servisi olan rahat restoran.
Yorumlar
Google Yorumları
Son gelişimden bu yana 13-14 yıl geçmiştir. Öğle yemeğinde tercih ettik, uzun zaman sonra yeniden geleyim dedim. Mekan düzenli ve yoğun, sirkülasyon yüksek. Döner ve Adana kebap tercih ettik. Esasen döneri lezzetli, yağı yerinde ama çok tuzlu geldi bana! Adana kebap ortalama üstü lezzette ama daha iyisini beklerdim Şalgamları iyi marka aslında ama aroması kalmamış, tuzlu su gibi olmuş. Ya çok beklemekten ya da epey bozmuş firma şalgamını, kötü! Genel olarak ne iyi ne kötü diyebileceğim bir deneyimdi. Fiyatlar diğer mekanlarla aynı seviyede, sırıtan bir fiyat yok. Özellikle tercih edip yeniden gelmem...
📍konum olarak sakin bir yerde,yol kenarında park yeri bulmak mümkün Mekan gayet şık , temiz ve nezih bir yer olmuş 🧑🍳çalışanlar çok ilgili ve işini iyi yapan insanlar, servis hızı yeterliydi 🍽️ porsiyon döner sipariş verdiğiniz de yanında puf ekmeği ,tereyağ- peynir, patates kızartması,salata ikram edilmesi çok hoş ve gayet taze lezzetliydiler Döner de lezzetliydi. Hem yağ oranı hem de sulu oluşu ve pişme oranı tam kıvamındaydı . Biz beğendik açıkçası:) İçli köfte ise dışı çıtır iç harcı dolgundu ancak biraz yağlıydı ,ortalama derecede diyebilirim Sütlaç ise normal bir lezzet olduğunu düşünüyorum Çay ikramları için teşekkürler 🙏 Mekan temizlik ve hijyen açısından iyi ve hissediliyor , wc bölümü biraz havasız olabiliyor maalesef Mescid ve abdest alma bölümleri olması çok güzel Fiyatlar döner için bu mekan bu lezzet için normal diye düşünüyorum görsele ekliyorum Teşekkürler 🙏
Bu mekanda İskender, kuzu tandır ve kuru fasulye denedim. İskender’in tadı gerçekten çok güzeldi. Kuzu tandır da başarılı ama altındaki iç pilav daha çok hoşuma gitti. Kuru fasulyesi ise tek kelimeyle harika. Sipariş vereceklere küçük bir tavsiye: Ağır gelmemesi için salçalı/etli yemeklerden sadece tek bir çeşit söyleyin, öbür türlü porsiyonlar zengin olduğu için bayabiliyor. Fiyatlar piyasa ortalamasının bir tık üstünde diyebilirim. Ailece gelecekseniz üst kat gayet müsait ve rahat oluyor. Sakinlik arayanlar için de öğleden sonra saatleri çok daha az kalabalık. Kesinlikle tavsiye ederim.
Bu akşam ziyarete gittik. 1,5 porsiyon döner, yanında atom, iki adet içli köfte ve yemeğin yanında acılı Adana şalgamı söyledik. İçli köfteler gerçekten harikaydı; lezzeti, iç dolgusu ve kıvamı çok başarılıydı. Döner ise ne çok yağlı ne de tatsız-tuzsuz; tam kararında, oldukça keyifli bir lezzete sahipti. Yanında ikram edilen salata da tazeliği ve lezzetiyle yemeğe çok güzel eşlik etti.🥗 Garsonlar gayet ilgili, ortam ferah ve güzel, tuvaletlerin ise son derece temiz olması ayrıca artı puan. Yemekten sonra yarım porsiyon vişneli ekmek kadayıfı söyledik; zaten eşim çok sever ama bu gerçekten inanılmaz lezzetliydi 🍒🍰 Vişneleri bol, şerbeti dengeli, iç dokusu çok iyi. Üstelik çayı da ikram ettiler, sağ olsunlar. Konum olarak Modoko’nun hemen karşısında yer alıyor. Caddenin yanlarında park edilecek alanlar da mevcut. Lezzet, hizmet ve ortam olarak gönül rahatlığıyla tercih edilebilecek bir mekân.
İftara geldik masamızdaki termos çayı yarım akıllı garson aldı başka masaya verdi niye alıyorsun dediğimde iyi birşey yapmış gibi size daha sıcağını getirecem dedi ve birer bardak çay getirdi her yerde torpil var sanırım masalara özel servis. Tatlı aşırı kötü yanmış içinde birşey yok 2 3 ceviz konulmuş sosyal medyada aşırı paylaşım göz boyamaktan ibâret. Çorba aşırı un hissi bıraktı çok daha iyi olabilir Restoranlarda ki un aşkına anlam veremiyorum. Et şiş geldi haşlanmış et köze konulup getirmişler yavan tadı vardı olmamış iftara uygun daha güzel et yapılabilirdi. Salata mezeler fena değildi.Bir kere gidilir bidaha gidilmez verilen paraya değmez.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.