Afyon belediyesi karavan kamp alani
Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Konumu harika ücretsiz karavan parkı Karavancilar için yol üstü dinlenme ve ikbal noktası. Not:bu alan aynı zamanda festival alanı.festival varken karavan almıyorlar. Tesis güzel ama pis ve bakımsız. Not:karavan tuvalet boşaltma yeri kanalizasyona bağlı değil,boşaltım i tuvaletlere yapın. Yinede belediyeye teşekkürler Var olonlar: tuvalet duş Güvenlik Mutfak Şu Elektrik
AFYON dan örnek alıp diger belediyelerinde bu tarz yerler yapmasını temenni ediyorum. Gercekten Karavancilar olarak zorlandigimiz bisey rahat rahat kalabilecegimiz , elektrik su wc gibi seylere kolay ulasabilecegimiz yerler bulmak. Burada tum imkanlar var wc leri tertemizdi inanilmaz sasirdim sivi sabun bile var 😀 Dus olanagida var ama kullanmadik. Ortak kullanim mutfak yeri var. Cadir ile gelip kalinabilir rahat da edilir yani hersey mevcut zaten. Karavanlar icin elektrik panosu var cesmeler koyulmus. Her karavan icin ayri ayri yer hazirlanmis. BİZİM İLK KARAVAN DENEYİMİMİZDİ BURADA KALDİK , cok guzel insanlarla da tanistik. Tavsiye ederim 👍🏼 Navigasyon yanlis yere goturuyor. Wyndam hoteli isaretleyin , yanindan girisi mevcut. UCRETSİZ ve GİRİS-CİKİSTA kimse yoktu.
Çevre yoluna yakın. Giriş ve kalma ücretsiz. Gayet geniş bir alana sahip. Girişte bir kişi duruyor. Telle çevrili bir alan mutfak, tuvalet ve banyo mevcut yer bulunur muhakkak. Belediye ye teşekkürler,
Belediyenin böyle bir imkan tanıması çok güzel, ücretsiz olmasına rağmen etraf gayet temizdi. Biz başka bir yere giderken geceyi geçirmek ve dinlenmek için uğradık, çok iyi geldi. Özellikle Afyonkarahisar Büyükşehir Belediyesi'nin bu karavan kamp alanı diğer belediyelere de örnek olmalı ve her belediye benzer bir karavan kamp alanı yapmalı. Özellikle ileride daha da sorun haline geleceğini düşündüğüm karavankonduculuk ile mücadele için yasaklar değil bu tip hizmetler verilmeli. Tebrikler...
Bu alan karavan parkı olarak dizayn edilmiş fakat karavanların kullanması, girip park etmeleri yasakmış, gitmeyin.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.