Adriano Antik Kafe
Geri
Kafe

Adriano Antik Kafe

Cafer Bey Sk. No:43 4.1 (2152) ~60 dk
Kafe
Breakfast Restaurant
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Adriano Antik Kafe 2
Adriano Antik Kafe 3
Adriano Antik Kafe 4
Adriano Antik Kafe 5
Postane, Cafer Bey Sk. No:43, 34940 Tuzla/İstanbul
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

T
Tuncay ÖZDEMİR
9 ay önce

Atmosfer güzel. Eski bir yerleşim yeri cafe yapılmış cafe zaman zaman işletme değiştiriyor. Pizza ve salata için ortalama 45 dakika bekledik. Orta derece lezzetli fiyatları yüksek mekana göre değil. Ortalama ödediğiniz fiyatlarla daha iyi mekan seçebilirsiniz. Klasik bir cafe çok beklentiniz olmasın. Eski zamanlarda görkemli bir yerdi ama artık ihtişamı kalmamış.

A
Aylin KAYA
8 ay önce

Alt tarafı bi tost yiyip kalkacaktım yaa🤢Haftaici gitmeme rağmen hizmet kalitesi cok düşüktü.Tostun yaninda domates var dedikleri icin ve yaninda donates gelmeyince domates istedim ,tabağımi aldilar ve 5 sn.icinde geri getirdiklerinde 1 tane ceri domatesin yarisi ve 2 dilim klasik domates koymuslardi,sanirim baska masadan artanlari koymuslardi,insan ceri domatesi 2 tane koyar en azindan anlasilmasin diye.Tostun yanında gelen yesilliklerin içinden de fotoğraftaki arkadas cikti,afiyet olsun.Isletmenin sahibi olduğunu öğrendiğim hanımefendiye gidip şikayetimi bildirdim "aa iyi yaptınız söylediniz"dedi ve ben yarım tost ve 1 çaya 330 TL ödeyip boynum bükük, karnim aç mekândan ayrıldım .Bi kusura bakmayın, bi sizden ödeme almayalım,bi siparişinizi yeniden getirelim gibi şeyler asla olmadı. Fotoğrafta arkadaşın antenleri çıkmamış .

T
Turker Solak
4 ay önce

Tek kelimeyle muhteşem. Mekanın güzelliğine kelimelerim yetmiyor, ayrıca ilgi ve alaka olarak her şey çok şahaneydi. İstanbula tekrar gelirsem mutlaka geleceğim yerlerden biri. Herkesin eline sağlık. Teşekkür ederiz.

S
Süleyman Mustafa Ekşi
10 ay önce

İlk yapımında çok güzel detaylar oluşturulmuş ama koruyamamışlar sanırım. Mesela, tuvalet çöpü gırtlağına kadar doluydu, yerler ve klozet sırık sıklamdı. Lavabo ve musluk çok orijinal ve iyi düşünülmüş ama pis. Zaten denizden gelen o geniz yakıcı koku her şeyi altüst ediyor. Üstelik bana göre pahalı. İki peynirli tost ve iki gazlı içecek 710,-₺. Otopark ayrıca ücretli 2 saate kadar 150,-₺ sonra artarak devam ediyor. Oturduğumuz sandalyenin arkası hep kurumuş yosundu. Özensiz bir durum vardı. Ama dediğim gibi çok otantik hazırlanmış koruması ve sürdürmesi sıfır olmuş. Üzüldüm. Umarım güzel bir bakım ve temizlik yapılır.

F
Ferhat Coşkun
6 ay önce

Çok uzun yıllardır en keyif aldığım yerlerimden birisidir. Bence emsali çok az olan bir mekan ve konsept. Tarihi dokusu, sessizliği, manzarası, iç dekorasyonundaki eşsiz tasarımıyla insani hayran bırakan bir mekan. Sessiz sakin bir yer arıyorsanız kesinlikle gidin ve tadını çıkartın

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.