Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Aile işletmesiymis gibi görünüyor ama alaka yok. önceden kalma müşterinin masası öylece kalmış...
Kesinlikle gitmeyin. Saçma sapan şeylere para alıyorlar mangal semaver yapaplim dedik cikista bize 400tl dediler. Pisiridiklerimizi koymak için tabak istedik alüminyumfolyali tabak verdi 15tl ücret yazdı ilk kez burda gördüm kamelya fiyatı aliyor ayrı oturma ücreti aliyor. Tuvaletler desen leş esnafsicilik anlayışı hiç yok. Yeri güzel diye tok satıcı olarak takılıyorlar beğenmiyorsan fiyatı git kafasindalar. Yukarisinda daha uyguna yerler var ilk girişteki yere asla girmeyin yada diğer tarafdaki yesilcam çok daha iyi.
Güzel, sakin bir ortam. Yağmurlu günler için kapalı kamelyaları mevcut, bazılarının içinde ısıtıcılar da var ama onlar için ücret alınıyormuş. Biz genel olarak memnun kaldık ama civarındaki benzer yerlere göre fiyatları bir tık daha fazla, bilginiz olsun.
Ailenizle gideceğiniz temiz nezih bir tesis. Ufak bir hayvanat bahçesi salıncaklar bir yandan mangaliniz semaverde çayınız hafta sonu için tercih edilebilir.Biz çok memnun kaldık gitmek isteyenlere tavsiye edilir
Çok güzel bir yer çocuklar için de uygun mangal ve semaver hazır geliyor malzemeleri al ve git sahibi Ömer bey oğlu Alparslan çok ilgilendi. Ailece gidilecek yer
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.