Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Denizi kumu gün batımı çok güzel. Yaz kış gidilebilir.karavan turizmi icinde gayet uygun.ilk defa gittim ve izlenimlerim bunlardı Denizi kumu gün batımı çok güzel. Yaz kış gidilebilir.karavan turizmi icinde gayet uygun.ilk defa gittim ve izlenimlerim bunlardı...
Birarada keyifli yaz günlerinin geçirildiği,güzel dostlukların yaşandığı sakin bir site.
Deniz güzel, biraz yosun midye var. Yakın yerlerde duş tuvalet ve market ihtiyacınızı giderebilirsiniz. Çevre insanı ve esnafı güleryüzlü
Harika bir site güzel doğal insanlar rahatlıkla ailece gidilecek sahil ve deniz
Güzel açıklık bir yer ama rüzgarlı havalarda gitmeyin derim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.