Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çeşit çok fazla .İlçe olmasına rağmen mekan çok büyük ve sanırım ilçenin en iyisi .Çarşı merkezde .Yemek yemek için tercih edilebilir.Kadayıf tatlısını hiç beğenmedik .
Öncelikle fiyat ve servis hızı çok iyi olduğunu belirtmeliyim. Tosya da mola vermeye karar verdiğimde Google da arama yaptım ve burada duraklamak istedim. Doğru bir karar verdiğimi gördüm. Pide, lahmacun ve adana kebap siparişi verdik. Pide hamuru çok iyi. Adana dolgun pilavı felan iyi ama etinde bir kaç sinir denk geldi. İdare eder. İşletme genel olarak çok iyi, özellikle hız çok daha iyi. Tavsiye ederim.
Yolculuğumuz esnasında internet yorumlarına bakarak uğradığımız restoran. Tosya merkezde. İlgi alaka güleryüz çok iyi. Park yeri bulmak sıkıntı olabilir. Yemeklerin lezzeti orta halli. Çorba, pide, sulu yemek tarzı çeşitleri mevcut. Fiyatlar ortalama.
Yol üstünde çok güzel bir mekan. Sokakta araç park yeri de vardı. Çok lezzetli yemekleri vardı. Künefesi efsane. Kesinlikle künefeyi tavsiye ederim. Ayrıca ayran da ekşi köy ayranı gibiydi. Menü ve ödediğimiz adisyonu paylaştım. Mutlaka uğramalısınız. Bir kere daha yolum Tosya dan geçerse kesinlikle uğrayıp yemek yerim.
4 kişi gittik. Tavuk şiş, urfa kebap, kuşbaşılı pide,sac tava yedil. Tavuk şiş standart fakat pilav buz gibiydi. Urfa standart pilavı 2 gün önceden kalmış gibi. Pide ise lezzetsiz. Sac tava standart pilav yine soğuk .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.