26 Ağustos Tabiat Parkı
Geri
Park

26 Ağustos Tabiat Parkı

Bağdat 3.5 (206) ~60 dk
Park
Turistik Yer
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

26 Ağustos Tabiat Parkı 2
26 Ağustos Tabiat Parkı 3
26 Ağustos Tabiat Parkı 4
26 Ağustos Tabiat Parkı 5
Bağdat, 03850 Akören/Sinanpaşa/Afyonkarahisar
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

A
Ali Rıza Erol
bir ay önce

29.04.2026 Tarihinde piknik için gittim 26 Ağustos tabiat parkında yaşadım şoku yaşadım rezilliği sizlerle paylaşmak isterim. Göl kurumuş göle dair hiç bir kalıntı eser yok suya dair hiç bir şey kalmamış tüm Afyon ve ilçesi baraj ve gölleri dolup taşarken 1 damla su kalmaması üzücü su göl manzarası olmadı için ve otların insan boyuna ulaştığı bakımsız oldu için girişte 150 tl gibi yüksek fiyat istedikleri için 10 dkka izlenim yapıp ücret aidesi isteyip ayrıldım. 26 Ağustos Parkı kime ait? Kimin bünyesinde 150 tl gibi Faiş fiyat isteniyor koca park Göl süz suzuz otlu park Kime nasl verildi? Ne amaçla verildi tabiat milli park gölsüz park bakımsız park 150 gibi faiş fiyata girilecek yer değil özelleşmesi kabul edilemez!!! GİTMEYİN ŞOK OLURSUNUZ..

Y
Yaşar 88
bir yıl önce

Baya büyük geniş bir alana kurulmuş herşey güzel düşünülmüş, yürüyüş yolları, kamelyalar, parklar , mescit, hatta 2 adet futbol sahası ve basketbol sahası. Bol yeşillik, suyu azalmışta olsa gölet, envai çeşit kuşlar. İnsan içerde gezerken dünyadan kopuyor resmen. Ailecek piknik yapılabilir mangal yakmak için ocaklar mevcut. Malesef bu kadar güzel bir yer çok bakımsız kalmış keşke biraz ilgilenilse potansiyeli yüksek bir yer merkeze çok yakın İzmir yolu ve Antalya yolu kesişiminde eşi zor rastlanır bi konumda. Daha bakımlı günlerde görmek ümidiyle bu haldeyken bile mutlaka görülmesi gerekli olduğunu düşünüyorum.

F
Feride Solmaz
3 hafta önce

Gercekten cok uzucu bir parkin daha oncesinde guzelken tertemizken simdi bakimsizliktan viraneye donmesi 2020 de gitmistik en son o zamandan bu yana hic gitmemistim eskisi gibi oldugunu dusunerek gittik ama konumu yanlis baska yere gittik resmen 2 saatte ancak gidebildik bir daha gider miyim asla bide giris ucreti aliyorlar kimsenin baktigi yok sivrisinekler cirit atiyor gitmek isteyenler gene gidip kendileri gorebilirler ...

A
Aydın KORKMAZ
9 ay önce

Oldukça yeterli ve başarılı tuvaletleri var enerjisi var serin bir ortam biraz yol gürültüsü var ama idare ediliyor

S
Sultan Şatırer
bir ay önce

Doğası güzel olmasına rağmen parkın hali gerçekten içler acısı. Çimler biçilmiyor, alan düzensiz ve genel olarak tamamen bakımsız bırakılmış. Ücret alınıp bu kadar özensiz bir ortam sunulması kabul edilebilir değil. Üstelik göl diye gösterilen alan tamamen kurumuş durumda. Yetkililerin burayı tamamen kendi haline bıraktığı çok belli. Bu şekilde ne keyif alınır ne de tekrar gelmek istenir.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.