Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sadece tekne turu için gelinebilecek yer. Piknik mangal yapanlar vardı ama manzara olarak çok arkada kalıyor yerler. Haziran ayı nilüferlerin tam zamanı ancak hafta sonu olduğu için 1 saat kadar sıra bekledik. 800 tl ücreti vardı. Tekneci vakit kaybetmemek için çok turlatmadı bile. 4 den sonra çiçekler kapanıyormuş ancak bu problem olmamalı fotoğraflarda çok da çıkmıyor zaten. İşletmesinde çay kahve gözleme gibi yiyecekleri mevcuttu. Tekrar gelinir mi? görmeyenler gelsin tabikide..
Gölün bu noktasından kalkan tekneler daha sakin, hiç beklemek gerekmiyor. Kaptanımız çok bilgilendirici anlatımlar yaptı. Mayıs ve Temmuz ayları arasında ziyaret edilmesi tavsiye ediliyor. Ağustos ayına girince gölde ciddi derecede su azalması ve nilüfer çiçeklerin son zamanları oluyormuş.
Göl yaz aylarında harika. Sezonu mayıs ve temmuz sonuna kadar devam ediyor. Nilüfer çiçeklerini görmek için mutlaka saat 10 ile 16 arası gidin. Yoksa eliboş dönersiniz planınıza yazık olur. Tekneler maksimum 4 kişi alıyor tekne başına 2024 yılı için ücret 700₺. Belediye güzel tesis yapmış ama iskele berbat mutlaka yeni sistemli bir iskeleye ihtiyaç var.
Oldukça keyifli güzel vakit geçirebileceğiniz tekne turu hafta sonları sıra çok fazla hafta içi gelinirse daha iyi olabilir.
Ben buraya geçen Hıdırellez bayramında gitmiştim burası mükemmel bir yer o zaman tekneye binememiştim ama Ertuğrul Akar bey ile tanıştım kendileri çok güler yüzlü bir insan. Çaylarını içip gözlemelerinden yedim çok harika bir yer
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.