Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kahveleri ve tatlıları çok lezzetli (Esspressolab ve Starbucks’a gelen tatlılar aynı yerden buraya da geliyor), fiyatlar müthiş uygun, personelin güleryüzü, hızı takdir edilecise, Kültür Merkezimin kütüphanesi, konferans salonu, etkinlikleri, mescidi ile her yer nezih ve başarılı. Karacabey Belediyesi burada çok iyi bir iş çıkarmış. Gençlere böyle doğru, dürüst, kültürle yan yana daha nice ortamlar faaliyetler gerçekleştirmesi temennisiyle…
Kafe öncelikle self servis . Fiyatları diğer işletmelere göre çok çok uygun ve lezzetli.Atmosfer güzel,huzurlu ve sakin hissettiriyor.Mesafe olarak merkeze uzak olduğunu düşünüyorum.Yerlilerin bildiği ve sık gittiği bir mekan.Çay 15 TL,
Fiyatları dışarıya göre çok çok uygun ve tat olarakta iyi ona lafım yok ama düzeltilmesi gerekilen oradaki çalışanların yuz ifadeleri kaç kez geldim hep aynı tamam ben bana kırmızı halı açsınlar demiyorum ki bir tebessum etmek çok mu zor bir şey soruyorum cevap vermekten acizler sipariş alırken yüze bile bakma yok sanırsam belediye yeri olduğu için böyle olmalı. Belediyedekiler işe alırken kimsenin yüzüne bakmayın, muhattap olmayin, bir buyrun ne alırsınız bile demeyin demiş herhalde
Kent Kafe Karacabey genel olarak keyifli vakit geçirilebilecek güzel bir mekan. Ortamı sakin ve ferah, özellikle arkadaşlarla oturup sohbet etmek için uygun bir havası var. Çalışanlar ilgili ve nazikti, siparişlerimiz de çok geçmeden geldi. Ürünler fena değildi, özellikle kahve ve atıştırmalıklar tatmin ediciydi. Tabii bazı konularda biraz daha gelişebilir diye düşünüyorum; yoğun saatlerde servis biraz yavaşlayabiliyor ama genel deneyim açısından memnun ayrıldık. Karacabey’de oturup kafa dinlemek ve bir şeyler içmek için tercih edilebilecek hoş mekanlardan biri.
Ben ilk defa böyle bişey görüyorum. Kasaya sipariş vermeye gittiğimde kimsenin olmadığını gördüm ve dışarıda sigara içiyorlardı. Sordum ilgilenen var mı diye ve şu cevabı aldım. 10 dk servise kapalıyız. Bunu neye göre belirliyorsunuz acaba self servis olan bir yer. O kadar çalışanın aynı anda sigaraya çıkması ne kadar doğru. Kasanın boş olması ne kadar normal. Maalesef ilk defa geldim ama bidaha gelmem.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.